Thursday, May 3, 2012

A call !



28.04.2012, around 4:00 p.m - My phone ringing and me pun dgn malasnya menapak ke dlm bilik utk ambik phone tu. as usual, me engtkn family or kwn2 yg call but bila tgok screen tu i was like "biar betol number nie" :D . then me terus pick it up. Yes, it's F.A! Mcm tak caye je dia yg call sbb da dkt sebulan lebih kot x contact. Rasa happy gila dpt borak even kejap je but it makes me cheerful enough for the whole day. Even ktorg kawan pun gaya ktorg otp still the same mcm dulu2 tu. Ermm. Byk gelak dr borak sbnrnye andd me pun suke sgt dgr dia gelak. Comel gila. Da lame kot xdpt dgr dia gelak comel mcm tuh. Hehe. Lepas dia call tu me terus senyum sampai telinga. Berbunga-bunga rasanya hati ini. Chewahh! AHHA. 
My roomate dulu ade ckp : 
      
               "kalau org yg kita syg tu tetibe call or msj kita after dia ignore kita for so long, jgn sombong and ego utk pick up call or reply msj dia sbb maybe akan ada some miracles yg berlaku antara kita". 



Oke, me pegang kata2 tu..kita wait and see je laa ape akan jd between us nnti ye coz jodoh itu rahsia dr Allah dan merupakan misteri dlm hidup manusia. Me x harap lebih pun, cukuplah setakat hubungan kwn ktorg nie akan rapat and kekal sampai bila-2. And seriously, I'm looking forward to the next calls or messages from you. Really hope for it to happen again and again! :)

And lastly to my dearest F.A
thanx a lot sbb sudi call me. Really happy for that. Hope kita akan jadi friends forever mcm awak ckp tu. Am always praying for your happiness and succes in life!




                                                                                                              -sincerely with love, me <3

Suka sama blog ini ? Do FOLLOW okayy !

2 comments:

  1. aww ;) i'm happy for you dear ! doa yg trbaek ntok korg :D smile owez taww ! n jgn lupe mkn. aku tamo tgok qoe jdik syidah balek jgke t :) hihii. love you syg <3

    ReplyDelete
  2. what ever happen , still smile ok syg .
    btul tu , jodoh tu rahsia Allah .
    i'm happy for u and saye doakan awak akan bahagia ngn sesape je pilihan hati awk okey .

    egt , everything happen for a reason . chill . :]

    ReplyDelete

:: Heart of Music :D ::

Indah Cintaku

:: Looking for something ? ::

All Rights Reserved by Shahiezamuahmaddream.blogspot.com